2ordsmeningar?

Kan man säga så? :-) Isf har dom 2 första kommit nu. Igår sa Edla "koka poAtis" (koka potatis) & "pappa jobba" (pappa jobbar)..sen svarar hon när man frågar vad hon heter.. "Eeeaaa" säger hon då. Jag e så stolt :-D hehe. Andra ord som hon sagt, vissa mer tydliga än andra, är apelsin, tröja, potta, Mormor(sägs 100 ggr om dan, favorit), strumpor, pappa, mamma, Pälsen(vår katt), Nene (nallen), dagis, hej, hallå hmm säkert fler som jag inte kommer på. Kul som tusan. Nu frukost, väcka rest av familj, sen iväg & visa upp husvagn för en pot köpare. Håll tummarna. Kram

Kommentarer
Postat av: Mammiiii

Håller vänstertummen! Den högra behöver jag till att hålla dammsugaren med! =) Tyckte det kunde passa att städa idag, när jag ändå nyser o snorar! L

2011-04-16 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0