Gravtest neg.

Min finaste finaste. Finns ingen bättre <3 Har mått himla dåligt efter magsjukan, trott att jag kanske var gravid. Vi har verkligen inte försökt men man vet ju aldrig. Så idag åkte jag ner på stan & handlade ett test. Som visade negativt. Icke gravid. Hade smyghoppats på en lika fin som Edla till samlingen ;) men samtidigt skönt att flytta, börja jobba, komma iform osv innan man blir gravid igen. Har just nu också Otroligt dåligt samvete för att jag e en så trött & tråkig mamma :( Den sista månaden har vart skittuff med sjuk hit o dit+dålig sömn. Vill vara en sprudlande, glad supermamma men d går bara inte. Fattar inte hur ensamma mammor klarar sig?? Så glad att jag har Per. Lekt med Ingela, Liam & Lucas 2 dar. Så mysigt. Kanske på torsdag igen? Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mammiiii

Lika vacker som sin mamma! <3 O det kommer fler chanser! O du kommer att bli piggare. O tröttare ibland. O sen rätt vare e så erom nästan 30 o har klarat sig huuur bra som helst vicket som! ;-)

Älskar Er!!

2011-02-21 @ 23:30:07
Postat av: Mammiiii

Fina vantar, btw! L

2011-02-21 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0