Sovit

Helt galet. Första natten på typ 1 mån som jag sovit ordentligt. Jag vaknade bara en gång vid 4, annars sov jag från 22-06.30. Underbart. Sömnen blev så störd av magsjukan & förkylningen sen har det inte repat sig. Lite störande att vakna 10 ggr, när Edla sover hela natten. Jävligt skönt att ha fått sova iaf :D Idag öppna förskolan på förmiddagen, sen hem & rita kök. Pälsen ligger på mig & kurrar som en besatt. Hon är så lycklig över att jag börjat öppna sovrumsdörren på nätterna så hon kan smita in :) Goskatt. Får passa på tills lillebror/lillasyster kommer, då åker hon ut igen. Fast då är Edla så stor så då kanske hon vill sova hos henne <3 Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0