Härlig dag

Idag har vi haft det supermysigt. Vi tog det lugnt på morgonen & efter lunch åkte vi upp till Skoman för att titta på skor åt Edla. Hon sov :) men vi mätte alla hennes skor som vi hade med oss & kom fram till att hon behöver nya gummistövlar, vårskor både tunna & lite fodrade & typ dagisskor. Ska kolla Tradera för vi hittade inget som vi fastnade helt för där uppe. Sen åkte vi ut till stallet & gick en långpromenad i solen. Per tog barnvagnen med sovandes Edla & jag tog hästen. Var länge sen han var ute så d kändes bra. Gud va skönt med sol! Så varmt vid husets södersida. Blev gymet för mig på kvällen så nu är jag helt slut, värker överallt. Hoppas jag kan sova nu för imorn väntar andra v inskolning på dagis. :-D Kram

Kommentarer
Postat av: Mammiiii

Gött gumman! Vilken mysdag! O duktiga du som gymar! Själv tog jag en tur på cykeln i sovrummet medan vasaloppsåkarna gled fram i snön. Najs med teve i sovrummet på mer än ett sätt! =)

Jag har en dejt med Af i morrn fm. Ska bli intressant. Ge Edla en stor kram från mig tills vi hörs! <3<3

2011-03-07 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0